Grąžinimas ir pristatymas

GRĄŽINIMAS

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, parašykite mums el. paštu [email protected], bei nurodykite užsakymo numerį arba pridėkite mokėjimo patvirtinimo pranešimą.

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d.pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į kitą Jūsų nurodomą sąskaitą).

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

PRISTATYMAS

Pristatymo būdai

Jūsų užsakymą išsiųsime į bet kurį Lietuvos miestą. Prekes siunčiame registruotu paštu, paštomatu arba kurjeriu į namus, biurą ar kitą Jums patogią vietą priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Taip pat prekes galima atsiimti vietoje, adresu: Manufaktūrų g. 7, „Gloss“,  Vilnius. 

Prekes siunčiame ir į užsienio šalis per Lietuvos paštą. 

  1. Lietuvos paštu

1.1. Užsakymą pristato Lietuvos paštas. Užsakymas yra siunčiamas registruotu paštu. Prekes pristato Lietuvos paštas. Pristatymo laikas apytikriai 3 – 5 darbo dienos nuo prekių išsiuntimo. Detalesnė informacija adresu www.post.lt Galimi vėlavimai dėl Lietuvos pašto darbo sutrikimų, pvz. šventiniu laikotarpiu. Siuntos pristatomos nurodytu adresu Lietuvos pašto darbo dienomis, darbo valandomis. Neradus siuntos gavėjo arba esant sunkesnei siuntai, paliekamas pranešimas, kad siuntą galite atsiimti artimiausiame miesto ar rajono pašto skyriuje pagal Jūsų nurodytą pristatymo adresą.

1.2. Pristatymo kaina siunčiant Lietuvos paštu: Užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi Lietuvos paštu taikomas 2.38 Eur  pristatymo mokestis visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.

1.3. Siuntimas į užsienį: Užsakymai į užsienį yra siunčiami registruotu Lietuvos paštu. Ne Europos Sąjungos šalims: Norvegijai, Šveicarija, Islandija prekes pristatome per kurjerius. 

Svarbu: pandemijos nulemti logistikos trikdžiai lemia ilgesnius tarptautinių siuntų pristatymo terminus: 

  • JAV, Didžioji Britanija, Kanada, Australija, Kazachstanas – 3 savaitės ir ilgiau;
  • Airija, Italija, Prancūzija, Vokietija, Lenkija – apie 2 savaites;
  • Olandija, Latvija, Estija – apie savaitę. 

Daugiau informacijos rasite: www.post.lt/lt/siuntimas-i-uzsieni

  1. Pristatymas į Omniva paštomatą

2.1. Užsakymą pristato į paštomatą, Omniva siuntų tarnyba: Užsakymas yra siunčiamas į Jūsų pasirinktą Omnivos paštomatą. Pristatymo laikas 2 – 3 darbo dienos nuo prekių išsiuntimo. Kai prekės yra pristatomos į paštomatą, gavėjas yra informuojamas trumpaja SMS žinute ir elektroniniu laišku. Pranešime bus visa reikalinga informacija siuntai atsiimti iš paštomato.

  1. Pristatymas į namus visoje Lietuvoje per kurjerį:

3.1. Užsakymą pristato kurjeris visoje Lietuvoje. Prekės yra pristatomos į namus, biurą ar kitą vietą nuo 08:00 iki 17:00 val. kiekvieną darbo dieną. Prekių pristatymo trukmė 2 – 3 darbo dienos nuo prekių išsiuntimo. Prieš pristatant prekes, kurjeris su Jumis susisieks Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu ir perspės apie savo atvykimą. Užsakytos prekės atiduodamos tik jas užsakiusiam asmeniui, jei nėra suderinta kitaip. Prieš priimdami siuntą, patikrinkite pakuotės būklę (ji negali būti atidaryta, praplėšta ar kaip kitaip sugadinta).
Jei pakuotė pažeista, nedelsiant apie tai praneškite telefonu +370 63998047 ir nepriimkite siuntos.